"Dlouho jsem přemýšlela, jak by měl vypadat web. Vidinu jsem měla, ale vše dát dohromady jsem netušila. Úplnou náhodou jsem narazila na Veroniku a hned jsem věděla, že je to to „pravé ořechové“. Za celé 4 roky, co se věnuji digitálnímu marketingu mohu s čistým srdcem říct, že spolupráce byla nejsnažší. Vždy, když bylo potřeba, tak mi Veronika vše vysvětlila, pomohla, poradila, upravila. Je to člověk, který je velice empatický, vkusný a nápomocný. Jsem ráda, že jsem oslovila právě ji :)"
Gabriela D.
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2024/03/DSC_0521-kopie-970x1455-1-171x257.jpg)
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2023/03/17.-unora5.png)
FOTO UKÁZKY ZE STRÁNEK:
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2024/03/6.jpg)
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2024/03/7.jpg)
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2024/03/8.jpg)
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2024/03/9.jpg)
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2024/03/10.jpg)
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2023/03/17.-unora5.png)
MŮJ KOMENTÁŘ K TĚMTO WEBOVKÁM:
ZADÁNÍ OD KLIENTKY:
Gábi si přála webovky v béžových a světle hnědých tónech.
Vzhledem k tématu, jsem si přála vytvořit web moderní, svěží a hlavně hravý - proto v něm nechybí animace (postupné načítání některých prvků - zoom, "příjezd" prvků apod.)
Kromě toho jsem Gábi pomáhala také s texty, strukturou a celkovým vyzněním webu. Vytvořila jsem také jedinečný branding pro její nový projekt.
ZAJÍMAVOST:
Gábi není v tématice online marketingu a digitálních zisků žádným nováčkem, 4 roky má úspěšný projekt, který vygeneroval přes 12000 prodejů a na Instagramu má fanouškovskou základnu přes 57 tisíc sledujících.
![](https://bohozena.cz/wp-content/uploads/2023/03/17.-unora5.png)
WEB DIGITÁLNÍ ZISK